POLITIK JERANTUT DAN BLOCK BLOG

Monday, August 23, 2010 ·

 Perkembangan politik di Jerantut semakin hangat. Beberapa buah blog di Jerantut kerap kali menulis berkenaan isu politik dan tokoh politik setempat. Secara kasarnya kedapatan 2 pihak yang menulis dan mempertahankan pihak mereka masing-masing.

Satu kumpulan kelihatan memihak kepada ADUN Tahan;
1. DUN Tahan
2. Dunia Sama Rata
3. Hakikat Politik
4. WZWH
5. ObO

Sementara di pihak yang satu lagi adalah;
1. Cawan Tembaga
2. uRag dRrulug
3. Patpatsikulipat
4. Sangkakala
5. Menyegar
6. Sembang Kedai Kopi
dan banyak lagi, sila semak di blog Suara Prihatin UMNO Jerantut
bagaimanapun, kurang jelas siapakah dibelakang blog-blog ini namun yang pastinya kesemuanya sama dalam satu suara dan menyebelahi Dr. Shukri, atau juga mungkin ada orang lain yang masih belum jelas kelihatan sekarang ini.

6 comments:

sembang kedai kopi said...
August 23, 2010 at 5:33 PM  

Salam.Koi tak ada orang upah pun koi tulis blog koi ni ikut apa yang koi nampak.Pada koi orang politik ni sama ake penipunya koi tak percaya langsung ke demanya tu

patpatsikulipat said...
August 23, 2010 at 6:28 PM  

Saya nak bagi tau apa yg dilakuan kpd adun tahan adalah benar, kerana beliau lah perompak segala perompak, sy bukan lah mana2 pihak apa yang salah tetap salah.

Sy bulan penegak benang yg basah mcm wzwh,dunia sama rata, nagasakti, atau lain lain blogger.

Sy bukan penjilat mana mana pemimpin umno bahagian jerantut. Tq

patpatsikulipat said...
August 23, 2010 at 6:28 PM  

Saya nak bagi tau apa yg dilakuan kpd adun tahan adalah benar, kerana beliau lah perompak segala perompak, sy bukan lah mana2 pihak apa yang salah tetap salah.

Sy bulan penegak benang yg basah mcm wzwh,dunia sama rata, nagasakti, atau lain lain blogger.

Sy bukan penjilat mana mana pemimpin umno bahagian jerantut. Tq

ObO said...
August 24, 2010 at 3:38 AM  

hahaha, itu pendapat awak, tapi saya berpendapat DUN P.Tawar itu lagi teruk. Lebih baik duduk di mulut harimau ari masuk ke mulut naga, hehe
Tapi awak nampaknya penjilat Dr Sukri nombor 1.

Anonymous said...
August 25, 2010 at 10:35 AM  

salam umbj,
sudahlah 44sikulipat berhentilah fitnah orang lain.awak bercakap seolah-olah awak duduk serumah dengan wan amizan.semuanya buruk belaka.jadilah blogger yang boleh menyumbang kepada perkembangan minda pembaca bukan asyik cari salah orang.tak boleh ke awak bersikap seperti UMBJ yang berhemah dan berakhlak dalam menyalurkan maklumat kepada pembaca.tak lama lagi saya akan buat blog sendiri.oleh kerana 44sikulipat suka lipat orang termasuk saya sendiri sahabat lamanya pun kena lipat,kawan apa ni.ssaya akan dedah siapa 44sikulipat serta skandalnya sekali.biar orang tau bahawa dia bukan baik sangat.umbj,teruskan perjuangan saudara demi mebina minda pembaca.saya suka awak!

Anonymous said...
September 7, 2010 at 6:10 PM  

tak baik kita menuduh,mencela perkara yang bukan2,atas dasar apa?,dalam agama pn kita diminta ckap elok2,mencela dan mencaci,membuka aib orang di tegah dalam islam,satu hari nanti kita dan keluarga kita akan ALLH aibkn.ingat itu........ saya tak menyokong mana2,yang betoii kta kata betoii,tak betoii kta kata tak betoii,tp bukan dgan cara mencaci dan menghina,ingat kita ada tempat yang kita nk tuju akhirnya......mati wasalam... salam UMBJ,tahniah anda hanya sekadar memberi fakta...tidak memihak...

Followers

About this blog

Since 29th. May 2010

Site Sponsors

chatbox


ShoutMix chat widget

comment

Visitor counter

refferer