PERLUNYA KERAJAAN MEMBERI PERHATIAN KEPADA BLOGGER

Thursday, September 23, 2010 ·

Sudah banyak blog-blog baru tumbuh di Jerantut. Satu perkembangan yang baik, atau mungkin juga tidak. Kalau tidak silap sudah ada lebih dari 30 blog menulis politik dan semasa yang di linkkan dari blog SPU, dan banyak lagi yang tidak dilinkkan dari situ.


Yang menariknya adalah bukan saja blog pro kerajaan yang semakin banyak bercambah tetapi blog pro pembangkang juga masih banyak yang sedang bercambah. Memang sebelum PRU12 lalu hanya blog Pro Pembangkang saja yang mendominasi, namun keadaan ini sudah berubah, bukan saja di Jerantut bahkan di Malaysia sendiri, sudah banyak blog pro kerajaan yang tumbuh dan melebih blog pro pembangkang.


Hanya yang perlu dilakukan oleh kerajaan adalah mengumpul dan menyatukan mereka dibawah satu payung supaya mereka dapat ditentukan arah dan haluannya. Dalam hal ini, Unit Media Baru Pahang patut mengambil tindakan. Malangnya apa yang jelas kelihatan adalah UMB Pahang gagal melaksanakan tugas ini sehinggakan blogger pro kerajaan juga bertindak menikam dari belakang.


Baca blog ObO bagi mengetahui tentang blogger Jerantut

0 comments:

Followers

About this blog

Since 29th. May 2010

Site Sponsors

chatbox


ShoutMix chat widget

comment

Visitor counter

refferer