MINGGU YANG GAWAT

Tuesday, September 28, 2010 ·

1. Entah kenapa blog SPU sudah tidak dapat diaksess lagi sejak kelmarin. UMBJ cuba menghubungi admin-nya beberapa kali untuk mendapat jawapannya namun gagal. Sepertimana semua sedia maklum, admin blog SPU yang tinggal di ibu kota mungkin menghadapi bebanan tugas yang berat kerana itu tidak berupaya untuk meng-update-kan blognya.


UMBJ merakamkan rasa kesal terhadap apa yang berlaku itu dan berharap keadaan ini terkawal dan akan berubah kembali kepada asal dalam kadar segera. Blog SPU adalah pencetus dan pemangkin kepada pertumbuhan blog-blog di Jerantut juga bertindak sebagai Blog Aggregator di Jerantut.


2. Perkembangan politik negara semakin rancak namun mengelirukan. Mesyuarat dibeberapa cabang PKR berlangsung dalam suasana yang tidak lagi demokratik dimana ianya diisi dengan pergaduhan serta politik wang.


3. Kepergian ADUN Galas (Pas) Chek Hashim Sulaima 47, dalam Parlimen Gua Musang ke rahmatullah akan membawa kepada PRK tidak lama lagi. Kita akan lihat bagaimana politik parti-parti terbabit akan mampu meraih sokongan dengan berbagai cara - matlamat yang menghalalkan cara. Sedekahkan Al-Fatihah untuk Allahyarham.

0 comments:

Followers

About this blog

Since 29th. May 2010

Site Sponsors

chatbox


ShoutMix chat widget

comment

Visitor counter

refferer