KEHILANGAN BLOG SPU...

Thursday, September 30, 2010 ·

UMBJerantut menerima beberapa komen (tidak disiarkan) serta email dan posting terbuka dari WZWH meminta UMBJ tampil kedepan memimpin order baru blogger Jerantut. Memang link di UMBJ 100% sepertimana blog SPU dimana mempamirkan sebanyak mungkin blog-blog di Jerantut untuk bacaan ramai. UMBJ sebenarnya sudah bersedia kearah itu dan namanya UMBJ sebenarnya lebih sesuai berfungsi sebagai blog aggregator di Jerantut.


Bagaimanapun soal menjadi pemimpin kepada order baru blogger di Jerantut bukalah UMBJ sendeiri yang menentukannya, jika hendak dibandingkan sudah tentu UMBJ bukan apa-apa berbanding SPU yang merupakan antara blog terawal di Jerantut. Sudah tentu UMBJ mengharapkan SPU kembali semula, namun jika tidak, UMBJ sudah bersedia untuk menjadi sebuah blog rujukan di Jerantut ini.



4 comments:

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...
September 30, 2010 at 11:14 AM  

Salam UMB Jerantut,
WZWH tahu ada sebab-sebab tertentu mengapa blog SPU menghilang. WZWH dapat banyak maklumat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai. Bila Menteri SKM sendiri dimaklum maka hal ini sudah ke pengetahuan pihak atasan. UMB Jerantut kena ke depan, yakin dalam memimpin bloggers Jerantut. WZWH tidak terlibat dalam hal ini cuma ini pandangan WZWH.

Anonymous said...
September 30, 2010 at 2:04 PM  

WZWH: "sumber2 boleh dipercayai" tu maknanya "sumber2 tak boleh dipercayai." dgn sapa ke aok berkwan wzwh kalau bukan dgn ADUN Tahan yang terkenal seluruh dunia pembohong dan pemungkar. Awk dgr sumber dia awak sambung2 kan dan panjangkan pungkar dia. Semua org tau ADUN tahan kalau cakap 10 perkataan, 20 tak betul...

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...
September 30, 2010 at 5:01 PM  

Salam Anon 2:04,
WZWH bercakap benar demi Allah, KS sudah jumpa Menteri DS Rais Yatim serah barang kes SPU by hand. Maknanya kes SPU dan patpatsikulipat dibawah pengetahuan Menteri SKKM. Drama ini tidak habis lagi.

SAYANG AGAMA SERTA UMNO said...
October 3, 2010 at 1:55 PM  

Spu Dan Patpatsikulipat.
Kalau betul KS sudah melapurkan pada Menteri.

Diminta menteri tu siasat sendiri adakah betul KS tidak bayar Resthouse selama 4 tahun dan juga KS berpakat dgn Kroninya untuk memdapat pelepasan bayaran hutang tertunggak tersebut.

Dan ada ura2 mengatakan yg KS akan cuba mendapat Resthouse selama 25 tahun secara percuma.

Inikah seorang pemimpin yg selalu mencuri harta rakyat. Apa yg ditulis oleh Ppsikulipat dan juga Spu adalah fakta.

Saya mewakili rakyat Jerantut yg memang tidak suka pemimpin umno sebegini. Penting kan poket sendiri dari rakyat.
Adakah PRU 13 Jerantut akan kekal kepada BN lagi, tepuk dada tanya semua rakyat Jerantut.

Kepada pemerhati maupun puak2 SB pantau dengan seadil2nya supaya umno tidak hilang di muka bumi Jerantut ini.

Kepada Wzwh anda banyak melakukan copy and paste didlm setiap artikel yg anda tulis, ini kah pemimpin masa depan yg banyak meniru idea org lain, idea sendiri hilang entah kemana, awak terlampau banyak memceritakan yg awk adalah keturunan raja, tapi saya lihat awak adalah tong kosong yg dicampak org ditempat pembuangan sampah.

Umno Jerantut perlu berubah dari dalam maupun dari luar kotak pemikiran masing2. Kerana masa nya hampir tiba pembangkang sangat kuat di Jerantut ini.

Buat sesuatu untuk naik kan Umno semula, jgn ada sifat dengki mendengki sesama sendiri. Sy lihat Umno byk isu sensitif yg menyebabkan rakyat benci kpd umno itu sendiri seperti contoh:-

-mereka kuat mabuk
-wang diutamakan
-pemungkor setiap ceruk
-peruntukan disapu rakyat tak dapat
-perempuan keliling pinggang
-lupa pada Allah
-masjid jauh sekali (tidak semua)
-memlancung ke tempat maksiat
-program hiburan byk ilmiah takada.
-janji tak tepati
-rasuah macam beli ikan smpi berebut hendakkan duit
-keluarga jd boneka ( tidak semua )
-pergaulan lelaki perempuan tanpa batasan
-hutang berlambak setiap ceruk ada hutang umno
-gile kan jawatan sanggup bergaduh sesama sendiri.

Banyak lagi tak larat nak tulis, org Umno pikirlah sendiri.
Ingat sekali jatuh umno tak akan naik lagi selepas ini.Tunggu jelah surah makamah menuntut sega jenis kpd org2 umno yg banyak melakukan hutang serta maksiat yg lain.

Sekian, ADAKAH ANDA SEMUA TIDAK SAYANG UMNO?

Followers

About this blog

Since 29th. May 2010

Site Sponsors

chatbox


ShoutMix chat widget

comment

Visitor counter

refferer